Tredje avsnittet ute!

 

Kommentarer
Anonym säger:

Kul att ni har startat en podcast, men jag måste få komma med ett litet tips. Ni måste ha någon form av röd tråd i både programserien och i varje enskilt avsnitt. Vad är syftet med podcasten? För just nu är det väldigt mycket osammanhängande småbitar som varken är särskilt intressanta för en bredare skara människor eller verkar ha någon relevant koppling till varandra.

2013-11-15 | 23:37:03
Anonym säger:

Mest idiotiska kommentaren någonsin (ingen frågade om människans åsikt och människan har nog ingen podcast, vilket betyder noll erfarenheter, pajas) . Eran podcast äger!

2013-11-17 | 04:05:43
Ivar Forsling säger:

Innan du idiotförklarar min kommentar och kallar mig för pajas skulle jag vilja respondera på ditt uttalande:

1. Det spelar ingen roll om någon frågar efter min åsikt eller inte. Vi har yttrandefrihet i Sverige vilket innebär att jag har rätt att uttrycka min åsikt så länge jag håller mig inom lagens ramar och således får jag säga vad jag vill. Min kritik var konstruktiv och syftade endast till att förbättra podcasten.

2. Det spelar heller ingen roll om jag har en egen podcast eller inte. Jag planerar eventuellt att starta en, men det hör inte hit. Man måste få komma med kritik även om man inte är någon expert inom det berörda området. Föreställ dig hur ett samhälle skulle se ut där endast de som var utbildade inom ett visst område fick komma med kritik, det skulle vara väldigt odemokratiskt och korrupt.

3. Använd dig inte av ord som "pajas" eller "idiotiska kommentaren" när du försöker framhäva din åsikt, det visar bara på att din debatteknik inte är särskilt god.

4. Jag respekterar din åsikt och tycker också att podcasten är bra, men det finns alltid utrymme för förbättringar. Det måste du ha förståelse för.

2013-11-17 | 14:38:01
Anonym säger:

Lol vilken uppsats .

2013-11-17 | 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback